SERVEIS AUXILIARS

Cobertura integral per a oficines

Sol·licitar el servei

Serveis Auxiliars, solucions integrals

En un món cada vegada més competitiu, optimitzar el temps i els recursos és essencial i, per això, els serveis auxiliars són el teu millor aliat.

Els serveis auxiliars són la millor manera d’estalviar en costos de gestió interna ja que, a través d’aquests, l’empresa obté el personal necessari per a complir amb totes les necessitats d’organització interna, sense haver de realitzar els llargs processos de contractació.

D’aquesta manera, comptar amb el suport d’una empresa de serveis integrals com LD Facility Services, li permetrà dedicar tots els esforços al desenvolupament de l’activitat comercial, permetent-li ser més rentable i productiu.

Ja sigui a Barcelona o a Madrid, a LD Facility Services trobarà l’aliat perfecte. El nostre compromís amb els clients ens obliga a comptar amb processos de selecció exigents, i així poder oferir serveis auxiliars de qualitat a través de personal qualificat i capacitat.

Amb els nostres serveis auxiliars, les tasques de consergeria, neteja, atenció telefònica, seguretat i gestió interna estaran assegurats pel nostre personal professional.

A més, a LD Facility Services sabem com d’important és mantenir una imatge professional i coherent en tot moment, per això ens assegurem que tot el personal que s’incorpori a les oficines dels nostres clients, encaixa a la perfecció amb la imatge i valors corporatius.

Sol·licita Pressupost

Posa't en contacte amb nosaltres per adquirir aquest servei

Contacte

Avantatges dels serveis auxiliars

Comptar amb un equip de treball que ofereix serveis integrals a l’empresa està ple de beneficis per a la gestió interna de qualsevol negoci:

Servei plenament externalitzat: Això permet tenir més control sobre els costos, augmentar la productivitat dels equips i potenciar l’especialització.

Estabilitat dels equips de treball: L’estabilitat és la clau per a la qualitat, per això a LD Facility Services afavorim la permanència a llarg termini dels nostres treballadors.

Estalvi de costos: Comptar amb els auxiliars de serveis d’LD Facility permet estalviar costos de manteniment.

Els nostres Serveis Auxiliars

Confia en una empresa de serveis auxiliars amb més de 80 anys d’història. El nostre personal auxiliar, administratiu i de seguretat és la solució especialitzada en:

Recepció

El nostre personal podrà desenvolupar les tasques de recepció d’una oficina, hotel, empresa o local comercial. Els recepcionistes d’LD ajuden a millorar l’experiència d’usuari de les empreses i faciliten la gestió interna dels serveis o processos.

Atenció al client

Mantenir als usuaris o clients informats és importantíssim en el dia d’avui. Per això a LD Facility Services comptem amb personal especialitzat en l’atenció al client, permetent una comunicació efectiva per a millorar l’experiència dels usuaris.

Secretaria

Comptar amb un suport que organitzi i gestioni reunions amb clients és essencial per a gairebé qualsevol procés comercial. Amb els nostres serveis auxiliars, comptaràs amb personal amb experiència i capacitat perquè només t’enfoquis en l’important del negoci.

Control d'accessos

Mantenir un control sobre les persones que circulen per l’empresa és important. Per a això, a LD Facility Services, comptem amb personal enfocat en la seguretat i control d’accessos, que garantirà la seguretat de les teves instal·lacions.

Correu intern

Mantenir una comunicació eficient i segura permet que els documents importants arribin al seu destí en el termini establert i en les millors condicions possibles. Com a part dels serveis auxiliars de LD Facility Service trobareu solucions de correu intern.

Logística interna

Els nostres serveis auxiliars permeten donar suport a la gestió de la logística interna de qualsevol tipus d’empreses. La recepció de productes, verificació de qualitat i l’emmagatzematge estaran coberts per personal altament qualificat.

Reprografia

Augmenta la productivitat del negoci a través de processos de reprografia. Aquest servei permet que el teu personal s’enfoqui en els processos més crucials del negoci, mentre que aquestes tasques segueixen cobertes per l’equip d’LD Facility Services.

Facility Support

Recorre als professionals del Facility Support d’LD. Podràs confiar en el nostre personal perquè gestionarà a la perfecció les sales del teu edifici d’oficines, prepararà cada espai a la mida de les teves necessitats, gestionarà carnets d’entrada i sortida de visitants i s’encarregarà de trucar a un taxi si necessites que els teus clients es desplacin a algun lloc. Aquestes i moltes tasques més podran desenvolupar sense problemes el nostres Facility Support.

SERVEIS

Sol·licitar el servei